Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

03/08/2009

«Hva faen driver du med?»-oppdatering

Filed under: Uncategorized — Tags: , , , , , — Invi @ 13:45

Jeg blir spurt om hva det er jeg driver med for tiden ganske ofte, spesielt nå i det siste, og jeg har ikke energi til å svare alle med den samme mølja individuelt, så her er en liten oppdatering:

Akkurat nå sitter jeg hjemme i senga mi, som nå står på stua, og stirrer på 300 ml varselstrekantmerket hostesaft. Sånt skjer når man har vært syk siden 14. juli. «Virus,» sa legen min. «Dra hjem, ikke gå noen steder, vask deg på hendene og ikke si noe.» Tror han mente at jeg skulle holde kjeft fordi jeg mistet stemmen på tirsdag og fortsatt ikke har fått den tilbake.

For to dager siden måtte jeg dra hjem fra Utøya en dag tidligere enn planlagt fordi jeg hostet som en gal og hadde prestert å smitte Susanne. Unnskyld, Susanne. Unnskyld, eventuelle andre mennesker jeg muligens har gitt det dumme viruset. (Med andre ord: Unnskyld Slottsfjell, unnskyld alle menneskene påalle  togene jeg har vært på, unnskyld familien min, unnskyld resten av RU, unnskyld…)

Soveromstaket mitt er blått med hvite, fluffy skyer. Veggene mine er lilla. To av de gamle hagestolene våre er flekkvis svarte flekkvis billakkblå. Skapdøra mi skal bli zebra med blomster på, og jeg har en skuff på veggen.

Skriftlig kommunikasjon irriterer meg ofte.

Ett eller annet er rart med stoffskiftet mitt. De tok flere prøver i dag, om en uke får jeg resultatene. Det kan jo bli interessant.

Ja, som bror sa det, jeg «drasser fortsatt rundt på et menneske [jeg] ikke helt vet hva [jeg] skal gjøre med.»

Ja da, jeg kom inn på IB-linja. Om jeg IKKE hadde kommet inn hadde jeg ikke hatt noe lyst til å gå der heller,siden det da måtte ha vært en klasse full av folk med over 5,3 i snitt.

I løpet av sommeren har jeg vært flere netter andre steder enn hjemme.

Et cetera.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

