Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

12/07/2009

Jeg skal ikke skrive.

Filed under: Uncategorized — Invi @ 23:23

Jeg skal ikke skrive, jeg skal ikke skrive, jeg skal ikke skrive.

Den første dagsrasjonen av en roman skriker på en fortsettelse, men jeg skal ikke skrive.

Et halvferdig blogginnlegg om hvor lei jeg er av internett og det skrevne ord venter på meg, men jeg skal ikke skrive.

Et par dusin artikler venter på å bli skrevet på jobb, men jeg skal ikke skrive.

Jeg har vært hele tre netter på rad hjemme, det største tallet så langt i ferien.

Hundrevis av tanker dukker til tider opp over overflaten i den grå, uigjennomsiktige massen som er hjernen min, men jeg skal ikke skrive.

Klokka er 00:00. MERRY MIDNIGHT.

Kjære mennesker: Jeg savner dere, jeg savner dere, jeg savner dere, jeg savner dere, jeg savner dere. Ja, deg.

Jeg skal ikke skrive.

Fram til Onsdag må jeg på mystisk vis holde meg distrahert helt alene, men jeg skal ikke gjøre det ved å skrive.

Noe vil ut, men jeg skal ikke skrive.

Noen som har lyst på besøk? Sånn er det å ha meg i nærheten.

Jeg har lyst til å skrive brev til et menneske som ikke er et sånt ordmenneske som jeg er vant til å ha i nærheten. Hvordan gjør jeg det?

Jeg skal ihvertfall ikke skrive.

Fine mennesket, som ingen av talentene mine biter på.

Hva skjer når man ikke har flere ord, eller når ordene feiler? Det fant jeg ut nylig, og speilet minner meg på det hver dag.

Jeg skal ikke skrive, uansett hva følgene kan bli.

Inni notatboka mi er det ti brukte togbilletter, enten Gjøvik – Oslo – Gjøvik eller Gjøvik – Moss – Gjøvik, og en ubrukt bilett til Slottsfjell. Om det blir fint vær i morgen skal jeg slå opp telt i hagen.

Det er ikke å skrive.

Halsen min streiker og jeg har mistet stemmen, men allikevel skal jeg ikke ty til å skrive.

Hell no.

Vent… Faen.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

