Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

16/04/2009

Observasjoner

Filed under: Bror — Invi @ 22:07

Invi leser. Invi leser matte. Invi sitter på kjøkkenbenken med te, bøker og kalkulator og leser matte.

Jeg sitter tydeligvis oppå en slags oransje boks. Muligens er det bare webkameraet til Invi som trenger å byttes ut.

Akkurat nå er det kalkulatoren som får gjennomgå. Irritert, gjentatt trykking tyder på at noe ikke går bra. De to blir sittende og se på hverandre, organisk og mekanisk maskin. Hva kalkulatoren mener om Invi vet jeg ikke. Uansett blir det til slutt tent en fiktiv lyspære øverst i skjermbildet, og trykkingen blir mindre irritert og mer ivrig.

Triumferende dekkes nå hele kameralinsa av en skjerm med en løst andregradsligning på. Invi ler. Jeg er fristet til å foreslå programmeringsnerd som yrke, med en så overdreven arbeidsglede. På en annen side gjelder vel det litt for mye, så jeg holder kjeft.

Ja, det er noe annet jeg burde ha gjort.

Forresten var det veldig hyggelig å snakke med tilfeldige, frivillige mennesker herifra. Litt rart å ikke måtte jakte på  dere.

Invi flyttet på seg, noen tommer bortover benken, og smiler til skjermen. Til hvem vet jeg ikke, men jeg tviler på at det var meg. Hadde det vært meg, hadde det nok vært en litt annen reaksjon. Z står bak meg og stirrer intenst, i håp om å få en reaksjon. Når Z stirrer intenst, stirrer han VELDIG intenst. Kanskje Invi er immun fordi de begge kan det.

Neida, jeg er ingen stalker, mer som en skamplett man aldri blir kvitt. (Se, fine språket!)

Trodde dere at dere slapp unna med et helt stille innlegg? Neida. Her er den minst stille coverversjonen av Enjoy the Silence jeg kunne finne:

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

