Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

13/04/2009

Bloggpost

Filed under: Rabling og babling, Uncategorized — Tags: , — Invi @ 21:19

Kan du se det?Jeg har noen hyggelige, halvferdige innlegg jeg ikke kommer til å bli ferdig med med det første. Det har gått alt for lenge siden forrige ordentlige  post, så her er noen helt tilfeldige greier – så jeg får startet igjen.

«Silent agreements» er geniale, og jeg elsker dem. Kroppsspråk er uansett rundt 90-97% av kommunikasjonen. Det vet hvem som helst som har sendt lange blikk over til den andre siden av rommet eller prøvd å blokkere noen ute av en samtale de snublet inn i på feil tidspunkt.

Når jeg på ett eller annet tidspunkt flytter ut og har kapasitet til å ha kjæledyr, skal jeg ha en ilder og en sphynx. Finere katterase skal man lete lenge etter, og ildere er klart de mest fantastiske husgjestene man kan ha.

Det er seks dager igjen til den 20., og 55 dager igjen til 8. juni. Jeg gleder meg som en liten (heroinavhengig og hyperaktiv) unge.

Las ned singelen gratis her.

Akkurat nå sikler jeg på box set-et. Noen som har £ 70 til overs til meg? (Ja, jeg har spurt bror. Han har ikke hundre dollar til overs for noen av oss.) Bankkontoen min ser forferdet på meg så fort jeg tenker tanken, men allikevel vurderer jeg å fôre gamle minner med halvparten av det jeg tjener på en måned. Dårlig idé? Ja. Virker det allikevel helt greit å ikke spise noe på en måned og ikke ha penger til toget? Ja.

Her er et bittelite bilde:

Kan du se det?Kan du se det?

Tiny picture is tiny!

I morgen er det skole, og jeg skal opp kvart over fem. Som vanlig. Jeg kom meg ut av senga rundt fire i dag, i passe tid til å lage middag. Nei, jeg lærer aldri.

Z og jeg spiller brettspill på nett. Jeg taper. Det er koselig.

Gosh, så våken jeg er.

Tiny picture is tiny!

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

