Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

12/04/2009

Hei.

Filed under: Uncategorized — Invi @ 00:46

Jeg jobber. Jeg drar på besøk. Jeg sitter på togstasjonen i Moss og prøver å sno meg unna en spontan dinner date. Jeg tvinger andre mennesker til å bli ferdig med Script Frenzy. Jeg prøver å overbevise meg selv om å pugge matte. Jeg gaffer mine egne hender til tastaturet. Jeg er utrolig varm akkurat nå. Jeg måtte bare blogge ett eller annet.

Jeg synes at dette blogginnlegget hadde vært mye mindre vulgært med ‘eg’.

2 kommentarer »

  1. Oversatt til Stavangersk:

    Eg jobbe. Eg drar på besøk. Eg sidde på togstasjonen i Moss og prøve å sno meg unna ein spontan dinner date. Eg tvinge andre mennesker te å ble ferdi med Script Frenzy. Eg prøve å overbevisa meg sjøl om å pugga matte. Eg gaffe mine egne hender te tastaturet. Eg e utrolig varme akkurat nå. Eg måtte bare blogge ett eller aent.

    Stafngr<3

    Kommentar av laughablelights — 12/04/2009 @ 12:45

  2. Der satt jeg for ti dager sida også.

    Eller bare nynorsk. Kult ass.

    Kommentar av Simen Alexander — 13/04/2009 @ 00:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

