Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

31/03/2009

Screnzyoppdatering

Filed under: Screnzy — Tags: , , — Invi @ 17:37

Script Frenzy begynner om fem og en halv time, og jeg skal være ferdig med hele greia om 53.5 timer. Sånn, etter planen. Jeg har ingen karakterer og ikke noe ordentlig plott, men jeg har noe jeg må jobbe utifra. Vi har arrangert det internt slik at alle fikk et tilfeldig utvalgt album fra «1001 Albums You Must Hear Before You Die» (randomizer.org) som de skal skrive utifra, som en slags rockeopera. Jeg fikk… The Holy Bible. Bror sier at det faktisk var tilfeldig, men jeg har mine tvil. (Han fikk forresten Bowie’s Hunky Dory, og det VET jeg var tilfeldig, for akkurat det albumet ble valgt ut ved at jeg kastet boka på veggen og så etter hvilket album den ble liggende oppslått på.)

Jeg er med andre ord inne for et par sinnsykt underholdende dager. For de som ikke kjenner til tekstene jeg må klare å få med meg, her er et par eksempler:

Beauty she poisons unfaithful all
Stifled, her touch is leprous and pale
The less she gives the more you need her
No thoughts to forget when we were children

(She Is Suffering)

Do not listen to a word I say
Just listen to what I can keep silent
The only way to gain approval
Is by exploiting the very thing that cheapens me

(This Is Yesterday)

Mr. Lenin – awaken the boy
Mr. Stalin – bi-sexual epoch
Kruschev – self love in his mirrors
Brezhnev – married into group sex
Gorbachev – celibate self importance
Yeltsin – failure is his own impotence

(Revol)

If hospitals cure
Then prisons must bring their pain
Don’t be ashamed to slaughter
The centre of humanity is cruelty

(Archives of Pain)

I love a free country
the stars and stripes and an apple for mommy
conservative say there ain’t no black in the union jack
democrat say there ain’t enough white in the stars and stripes

(IfwhiteAmericatoldthetruthforonedayitsworldwouldfallapart)

Som dere sikkert ser kommer det nok til å bli et rimelig interessant manuskript – og ja, alt skal blogges.

Men – før jeg starter har jeg på følelsen av at jeg må komme med en disclaimer.

Disclaimer: Følgende har blitt skrevet på ekstremt kort tid og med en komplett mangel på et kritisk blikk. Det er kun ment som underholdning, først og fremst med skribenten selv.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

