Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

29/03/2009

Hei, du!

Filed under: Eh? — Invi @ 23:20

En gang, kanskje om ikke så veldig lenge, skal jeg legge en hånd på skulderen din og spørre om det er noe du trenger. Du skal svare nei, men at du sier ifra om det er noe – så skal du si ifra.

En gang, kanskje neste uke, skal jeg smile til deg og spørre om ett eller annet dumt. Du skal svare, og vise at du skjønner hva det er jeg driver med.

En gang, kanskje så fort som mulig, skal jeg fortelle deg noe du ikke helt kan forstå. Du skal  prøve allikevel, og så fortelle at du skjønner bedre enn du burde.

En gang, kanskje før asfalten er synlig igjen, skal jeg gå bort til deg og legge armene rundt deg. Du skal stå stille, kanskje nøle et splittet sekund og så lene deg mot meg.

En gang, kanskje før vi egentlig hadde trengt å møtes igjen, skal jeg sette meg ned ved siden av deg, akkurat litt for nærme. Du skal flytte deg enda litt mot meg.

En gang, kanskje før noe særlig rekker å skje, skal jeg  sukke og legge hodet på skulderen din. Du skal smile og hvile hodet ditt mot mitt.

En gang, kanskje før verden løper videre, skal jeg holde deg våken i flere timer lenger enn du egentlig skulle ha vært oppe. Du skal smile og true med å ta igjen en annen gang, men egentlig ikke ha noe annet du heller ville ha gjort i hele verden.

En gang, kanskje før vi helt får gnidd søvnen ut av øynene, skal jeg se på deg og lure på om jeg har rett når jeg tror at du skjønner hva som foregår. Du skal gi meg et hint, et tegn, helst noe som ikke kan feiltolkes.

Jeg skal, tro meg.

Du bare vet det ikke ennå.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

