Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

08/03/2009

Risqué taggelek

Filed under: politisk, Viktig — Tags: , , , , , — Invi @ 23:53

Dette funket fint internt i PACNHC, og jeg har fått oppgaven med å prøve å drasse med andre mennesker.

Her er reglene:

  1. Gå inn på puritytest.net
  2. Ta en av testene.
  3. Skriv et blogginnlegg hvor du inkluderer hvilken av de tre testene du tok, disse reglene og scoren din i prosent.
  4. Tagg et par mennesker, eller alle som føler seg kallet (men ikke press noen til å delta.)
  5. Link gjerne tilbake til dette innlegget, så du ikke får skylden for å være unødvendig pervers.)

(For å følge mine egne regler: Snittresultatet mitt ble ca. 54%. Jeg har tatt alle de tre testene.)

Bakgrunnen for denne taggeleken er altså stort sett politisk. For en stund siden satte vi oss ned og spurte oss selv og hverandre hva vi kunne gjøre for å fremme åpenhet, respekt og toleranse på en måte som ikke har blitt gjort hundre ganger før. De fleste av oss internt mener at svaret er å være overdrevent åpne og ærlige, men det passer ikke for alle. Så kom noen (vel, jeg) på at puritytest.net er en akkurat passe ufarlig greie. Det er massevis av utrolig usaklige spørsmål (Unnskyld meg, men hvordan gjør det meg mer uren å massere andre mennesker eller kysse dem på hånda?) som gjør at uansett hvilken score noen får, så sier det egentlig ikke så VELDIG mye om hva de har bedrevet. Radical honesty uten så veldig mye flaue greier, med andre ord.

Advarsel: Etter litt testing kom vi fram til at samme person kan få forskjellig score på de forskjellige testene. Jeg fikk nettopp 52,5% på 200-spørsmålstesten og den på 500 plasserte meg på 55%.

Alle som leser dette er herved tagget. De som ikke vil delta oppfordres til å få andre til å gjøre det. Eventuelle spørsmål kan mailes til meg på invidia.tempestarii@gmail.com, eller legges igjen i kommentarfeltet.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

