Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

08/03/2009

Hei.

Filed under: Rabling og babling — Tags: — Invi @ 18:09

Uten å åpne øynene kan jeg gå hvor som helst i huset, uten å snuble noe særlig. Det snør for mye her, etter min mening, og det regner for lite. Da jeg var tre år gammel ble jeg satt til å lese for de andre barna. En stor del av meg har lyst til å klatre opp i alle trær og opp på alle tak den får øye på. Bøkene mine, de som er MINE og som jeg har skrevet selv er noe av det kjæreste jeg eier. Egentlig eksisterte jeg visst ikke ordentlig på papiret før i fjor høst, og jeg teller fortsatt ikke helt. Om jeg er alene og ikke klarer å roe meg ned hopper jeg ned fra verandaen. Til neste år skal jeg ta HL Norwegian, English og Physics (fordi jeg våknet en dag og tenkte ‘Wow, fysikk er kjempekult!), og SL Chemistry, History og Mathematics. Av de fem store er det Engels som er favoritten min. Det finnes flere sanger jeg vet jeg har hørt på minst 1500 ganger. Om jeg må dømme noen veldig fort (for å se om de er til å stole på når det gjelder ett eller annet, for eksempel), spør jeg om de foretrekker The Anarchist Cookbook eller ‘Steal This Book’. Sauer er de pattedyrene jeg liker minst. Hukommelsen min er ganske imponerende når det gjelder personlige detaljer. I morgen skal jeg på sykehuset for diverse undersøkelser jeg ikke helt vet hva er, for de ringte bare hit og sa at de hadde en ledig time for ett eller annet. Noen ganger drømmer jeg at hele verden er en øy, og at det er helt greit. Veldig ofte må jeg konsentrere meg for å ikke klemme tilfeldige mennesker. Hver gang jeg ser en HIV-positiv-button smiler jeg og tenker på en venn av meg som reagerte på prøveresultatet med et «Positiv? Faen, **** hadde rett, optimisme er en sykdom!» Ved siten av meg i sofaen er det tre poser potetgull og to typer sjokolade. Nå skal jeg spille AoE og ringe noen og spørre dem hva de har lyst til å gjøre om tre år.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

