Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

26/02/2009

MSN hater meg akkurat nå, så dere finner meg her:

Filed under: Dagen i dag — Tags: — Invi @ 17:47

De som ikke henger på forumet er velkomne på chatten om de tør risikere at andre enn meg er der inne. IRC-kanalen er nede fordi serveren har tatt kvelden, Z sier at den er oppe i morgen en gang. Fram til da er alt fra MapleStory til Age of Empires-områdene nede, det samme gjelder Teeworlds-hostene og WoW mock-serveren. Kort sagt: Ingenting internt fungerer, bloggen min hater meg, MSN hater alle og jeg må bruke firefox for å få logget meg på bloggen. PayPal hold på å rane meg for $40 og mobilen min legger på så fort noen prøver å ringe meg.

Det er en dårlig dag for teknologi.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

