Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

12/02/2009

Samfunnsfagprøve i dag.

Filed under: skole — Tags: , , — Invi @ 18:26

Et av mange problemer med å bo like utenfor sentrum av helvete er at man ikke kommer seg på skolen for å hente bøker når man er syk. (Som om jeg hadde kunnet dra meg til en skole i den tilstanden uansett…) Derfor hadde jeg en fritime og to veiledningstimer på å forberede meg til en samfunnsfagprøve i dag. Ingen visste egentlig nøyaktig hva det var vi hadde prøve i, så vi endte opp med å pugge fire og et halvt kapittel eller noe i den dur. Jeg tok hevn på læreren ved å skrive 2222 ord på prøva. (2222 ord, 13443 tegn. Gjett om jeg var stolt da jeg klarte DET. OCD? Neida, bare et snev av procrastination.)

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

