Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

08/02/2009

Iiik! Taggebølgen tok meg!

Filed under: Uncategorized — Invi @ 21:08

Om jeg ikke tar helt feil har snart hele bloggenorge blitt tatt med storm. Sara fikk tak i meg, so here we go:

1. Gå til Mine Bilder/mapper (Mac-brukere, you know what to do)
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og gi dem beskjed om utfordringen!
6. Du har utført utfordringen

Hm. Den PC’en her har ikke nok bildemapper ennå, så jeg gikk til angrep på den eksterne harddisken i stedet.

Den sjette bildefila er en tegning, så jeg legger ut både den og det sjette ordentlige bildet, just in case:

Sela Speed-painting av en venninne av meg. Jeg hadde med meg tableten (R.I.P., lille venn, jeg skal skaffe deg et nytt motherboard en dag), og det virker ikke som om baristane har planer om å lage te til oss … noensinne. Min kjære venninne utfordrer meg derfor til å se om jeg kan klare å tegne et portrett av henne som det er mulig å se hvem skal forestille før vi får det vi skal ha. Om jeg klarte det eller ei er jeg ikke helt sikker på, hun ligner ikke SÅ mye på Brody Dalle i virkeligheten … også er nesa hennes pen.

img_0899 Dette er en bille som satt på verandaen min forrige sommer. På veggen i gangen henger det et oljemaleri av denne billa. Noen som vet hva slags liten krabat dette er?

Oi da, jeg må tagge noen. Usj. Tror jeg feiger ut litt her, og ber söta bror om å videreformidle til Z, Darwin, Noelah, «Goodwin» og Leah på internnettverket. I tillegg må jeg vel tagge Miss Mahan, bare for å være slem.

2 kommentarer »

  1. D: NOOO. *Posts bad pic*

    Whisper to Invi in revenge:

    «I didn’t feel like mentioning that my stomach was already full – of butterflies.»

    -ISABELLA SWAN, TWILIGHT

    Kommentar av laughablelights — 08/02/2009 @ 22:06

  2. GAAAAAAAAAAH. You’re never going to let me out of this hell, are you…

    Kommentar av invidiatempestarii — 08/02/2009 @ 22:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

