Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

29/01/2009

Ørevarmere

Filed under: Mimring, Rabling og babling — Invi @ 21:25

Det er -10,7 ute (Yay, varmt!), klokka har endelig passert 22:22 og jeg har på meg et par gigantiske ørevarmere av den typen som ser ut som øreklokker – bare at de er lyseblå og lilla og laget av lang, fluffy fuskepels. Det kjennes litt som å sovne på skogskatten en venn av meg hadde da vi var yngre, bare på begge sider av hodet.

Jeg har funnet min nye tenkehette.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

