Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

04/01/2009

Nok sutring. Her er Invis ultralokale handlingsplan!

Filed under: Rabling og babling — Invi @ 22:28

Generelt klager jeg egentlig ikke så veldig mye – Det er lettere og mer problemfritt å holde kjeft, og særlig konstruktivt er det heller ikke – Ihvertfall ikke i forhold til hvor ille jeg kunne ha vært på sånne ting. Dessuten er og blir jeg hellig overbevist om at jeg ikke er så aller verst, utenom de hardeste angrepene. Problemet er det at jeg blir sykere av å være syk, rett og slett fordi jeg blir gal av å gå rundt som et spøkelse uten å få gjort noe. Ting som andre ikke oppfatter som sutrere i det hele tatt, gjør at jeg lurer på hva som er galt med hjernen min – Det er jo ikke sånn vi oppfører oss? Kort sagt, jeg er et metadyr uten kontakt med meg selv eller omverdenen.

Så, som en liten påminnelse til meg selv, her er det som må gjøres, og som det ikke hjelper å snakke om uansett – Handlingsplan, våren 2009

  • Krangle med politiet. Bevis at vi eksisterer, og ikke prøver å stjele en annen identitet enn vår egen.
  • Delta i og vinn  Script Frenzy for tredje året på rad. Innse at det er en like dårlig idé hver gang.
  • Finn ut av hvor vi skal befinne oss de neste to årene. Også kjent som «Invi, Invi, du må alltid ta den lengste!». Underbevisstheten til bror skremmer meg.
  • Bedriv ‘aktiv opplæring’ fram til vi føler oss trygge nok til å forlate landet. Eventuelt heng opp en post it-lapp på alle kjøleskapet til alle i hele landet med telefonnummeret til Gud og krisetelefonen. (Men – Katter har da ikke telefon? Bare krisetelefonen, da, altså.)
  • Skriv opp de bøkene vi må lese, og les dem. (Inkludert egne. Sett opp en plan eller noe. Hva som helst, bare vi slår Karina.)
  • Det er et punkt her, men du kan ikke se det.

Glemte vi noe viktig da? Nei.

Verden starter igjen på tirsdag, innen den tid burde egentlig halvparten av tingene her være krysset ut…

    Legg igjen en kommentar »

    Ingen kommentarer så langt.

    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    Legg igjen en kommentar

    Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

