Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

27/12/2008

Fuck nyttårsløfter, i år bør verden innfri noen av mine nyttårsØNSKER. Ellers.

Filed under: Rabling og babling, Viktig, Vinter — Invi @ 20:50

Her er de, altså, min nye tradisjon – nyttårsønsker (Rangert i synkende grad av sjanse for innfrielse):

For 2009 ønsker jeg…

  • At tiåret endelig skal ebbe ut (Veldig sannsynlig, med mindre noen påstår at det ikke begynner før i 2011 eller 2013.)
  • At minst ett band jeg er glad i skal gi ut en ny skive (Tja, det har da vært ett hvert år til nå…)
  • At jeg skal få skrevet minst to bøker i løpet av året (Humla suser, barn gråter og Invi skriver. Sånn er verden.)
  • At Rødt skal få inn minst en person på stortinget (Finanskrisa og overmot, dere, fin kombinasjon!)
  • At minst en person jeg kjenner skal gi opp og bli veganer (Jeg SKAL hjernevaske noen.)
  • At noen lager mat til meg (Jeg prøver å hinte til at det skjer ganske sjelden her…)
  • At bror skal la være å høre på meg og gjøre ett eller annet idiotisk med livet mitt (Det kommer til å skje, jeg kan like gjerne ønske det velkommen. Grunnen til at det er så langt ned på lista er at det muligens allerede har skjedd.)
  • At jeg skal finne igjen noen jeg enten har lett etter eller ikke visste at jeg savnet (Det pleier å skje, men jeg vil ikke være… Overly confident.)
  • At jeg får et år fritt for død og fordervelse i omgangskretsen (Haha.)
  • At Karina endelig klarer å skrive ferdig en hel bok (HAHAHAHAHA! … Neida.)
  • At jeg på mystisk vis klarer å ta det valget som får det mest konstruktive og varierte resultatet og være fornøyd med det (Meh. Wish me luck.)
  • At griser skal lære seg å fly andre steder enn på platecovere (Og foran øynene mine, men ingen andre siden)
  • At de dumme legene skal være snille og si ‘Oi, men det her kan vi fikse!’ (HAHAHAHAAAHAAAHAAAA.)

Selvfølgelig er det ganske mye mer, men i år skal jeg være litt beskjeden. (HAAAAAAAAAAAA.)

    1 kommentar »

    1. Eg HAR skreve ferdig ein bok. To ganger faktisk😦 det e bare hemmeligt ^^

      Kommentar av laughablelights — 30/12/2008 @ 22:46


    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    Legg igjen en kommentar

    Blogg på WordPress.com.

