Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

26/12/2008

Gamle forfattere og munker, jeg har et spørsmål til dere!

Filed under: Spørsmål — Invi @ 23:26

Hvor lang tid tar det å føre en allerede skrevet bok for hånd? La oss si hundre tusen ord; en solid roman. Hvor lang tid trenger jeg på det, og hvor mange senebetennelser kan jeg vente meg? Jeg vil ha det ned på papir, men ikke som en utskrift. Harde permer og mange penner, små tegninger og håndskrevne sidetall. Manuskriptet har jeg, en svær .odt-fil, men hvor lang tid kommer det til å ta?

1 kommentar »

  1. Spørs hvor lett du får senebetennelse. Og hvor kraftig OCD du har CX

    Kommentar av laughablelights — 07/01/2009 @ 14:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

