Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

25/12/2008

Tilbake

Filed under: Lister — Invi @ 19:23

Da har vi vært borte, dere. Jula har jeg egentlig ikke så veldig lyst til å snakke om, så da lar jeg være – men tradisjon tro (Dette gjør jeg hvert år) vil jeg oppfordre alle til å enten skrive ned eller fortelle meg ALT de fikk til jul.

Her er lista mi (Whited out, så ikke alle blir tvunget til å automatisk lese den):

  • Et abonnement på et blad sammen med en pysjamas – hint til at man bør lese på senga?
  • Camcorder! Såh, jeg skal filme hele verden, som om det ikke holdt at jeg tar bilder av den.
  • Menegele zoo – Bare fuglene vet hvor lenge jeg har sett på den på butikken.
  • En batmandrikkeflaske, en rød penn og en skrivebok – Søteste gaven noensinne.

Lenger oppdatering senere.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

