Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

25/12/2008

En liten etterlysning

Filed under: Rabling og babling — Invi @ 21:52

Hei, du… Jeg leter etter deg. (Selv om jeg bare møtte deg én gang, selv om du bare er en av mange jeg bare har møtt én gang og selv om tiden siden den gang jeg møtte deg regnes i år.)

Om du plutselig hadde dukket opp igjen hadde jeg blitt overlykkelig, selv om jeg hadde gjort mitt beste for å skjule det. Jeg kan jo ikke innrømme at jeg aldri glemmer noe som helst, eller at «småting» kan ha en så stor betydning for meg.

Du er den eneste jeg aldri har ‘funnet igjen’ eller klart å beholde i livet mitt. Alle andre har jeg enten klamret meg fast til fra første stund, eller funnet igjen. Som regel er det andre gangen jeg har noe med noen å gjøre at det går opp for meg at jeg vil ha dem der, ikke idet jeg mister dem første gangen. Så langt har en kombinasjon av det sosiale nettverket mitt, mangelen min på hemninger og bror gjort sånn at jeg har sluppet unna følelsen av å desperat ville ha noen der som ikke er det.

Selvfølgelig er det mange der ute nå som jeg vil ha mer med å gjøre, men jeg vet at den tid kommer, om det virkelig er det jeg vil. Mer eller mindre. Egentlig burde jeg vel sette igang og gripe sjansene…

Jeg vet at jeg kjenner minst én person som har snakket med deg siden den gang, sikkert flere. Jeg kjenner nok flere som kjenner noen som kjenner deg. Du er ikke langt unna.

Du er bare ikke her.

Ja, jeg kommer nok til å fornekte at det er deg jeg snakker om, eller la være å nevne det – men det er deg, altså.

K an vi gjøre noe med det?

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

