Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

07/12/2008

Akkurat nå

Filed under: Lister, Rabling og babling — Tags: — Invi @ 19:48

Nei, jeg så ikke akkurat en stjerne dø. Jeg har en irrasjonell frykt for stjerneskudd, hver gang jeg ser ett tenker hjernen min automatisk på hva det er jeg EGENTLIG ønsker meg. Ikke nok med det, men jeg ender opp med å få det også, hver gang. Hvorfor er det en dum ting, sier du? Vel, for det første kan jeg ikke bestemme bevisst hva det er jeg ønsker meg, hjernen min bare skriker noe. Dessuten er det ofte ting jeg ikke bør ha eller få.

Her er en liste over akkurat nå-ting, siden jeg ikke kom på noe bedre å blogge om:

Akkurat nå…

… Er jeg alene hjemme
… Spiser jeg toast med hummus og tomat
… Hører jeg på Push av The Cure
… Skulle jeg egentlig ha lest til samfunnsfagprøven i morgen
… Vil jeg heller lære meg å programmere Interactive Fiction i  Inform 7
… Er stuebordet fullt av godertiog bøker, som vanlig
… Ligger det to katter på akvariet og skuler på meg
… Er det masse mennesker som lider
… Er jeg syk
… Har jeg 32 faner oppe, og 13 vinduer
… Tenker jeg på alt jeg skulle ha gjort for lengst
… Venter jeg på at en videoserie jeg følger med på skal oppdateres
… Er jeg ganske selskapssyk
… Fryser jeg på nesa
… Er denne bloggposten slutt

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

