Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

02/12/2008

Dette gjør jeg akkurat nå

Filed under: Dagen i dag, Lister, Rabling og babling, To do — Tags: , , , , — Invi @ 19:24

Ja, den bloggen her mangler ordentlige innlegg, artikler og morsomme ting, men… Vent til fredag, så har jeg tid! Her er det jeg gjør akkurat nå:

  1. Ler av mine egne glosekort i fransk. Fransk ord på ene siden, norsk på den andre siden – i tillegg til tegninger som hjelper meg huske hva ordet er på fransk. Eksempel: «Vegg» har en liten murvegg og en note.  Det skal på mystisk vis få meg til å tenke at «oi, vegg på fransk er ‘mur’ og at ordet er hankjønn. (Hint: Pink Floyd.)
  2. Pugger til naturfagsprøva i morgen. Hvordan? Jo, vi lager spørsmålkort ala gamle gameshow!
  3. Svarer på innlegg i en debattråd om nynorsk. Standpunktet mitt ble plutselig litt rart, siden jeg kom i skade for å prøve å provosere igang en skikkelig debatt. Første forsøk gjorde at alle bestemte seg for å si seg enige, så jeg postet alle hersketeknikkene istedet under påskuddet «sånn at vi kan unngå dem i debatten.» Som ikke eksisterte ennå. Krigshisser, sier du? Neida, jeg liker bare å diskutere… Og rollespill, rollespill er gøy.
  4. Prøver å finne et bra videokamera. (Her i huset finner man sin egen julepresang, nemlig. Ihvertfall om man er like kresen som meg.) Jeg vil helst ha et canon eller noe annet som faktisk lager kameraer og ikke vaskemaskiner. Harddisk, bra optisk zoom, HD, høy oppløsning og helst bildestabilisator viser seg å ikke være så veldig lett å finne.
  5. Gir meg selv unnskyldninger for å ikke pugge, som å skrive det her.
  6. Tenker over hva det er jeg skal poste som dagens kalenderentry. Jeg lover å få en del ferdig i helga, sånn at jeg kan legge dem ut når jeg våkner – halv seks.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

