Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

01/12/2008

Motivasjon

Filed under: Dagen i dag, Rable og bable, Se hva jeg fant! — Tags: , , , — Invi @ 17:36

Motivasjon er noe jeg har mest av når det er ett eller annet stort jeg må gjennomføre, som å skrive en bok eller lese til de hersens prøvene. Beklageligvis blir jeg alltid motivert til å gjøre helt feil ting.

Jeg må lese naturfag. Jo da, jeg vil lese, men ikke naturfag. I tillegg vil jeg gjøre alt mulig annet rart, og skrive om alle tingene jeg vil.

I stedet skal jeg la være, og lese naturfag. For jeg er flink, nemlig. (Flink – og veldig, veldig kald. Måtte bare nevne det for å klage.)

Ha en fin advent, da, menneskene – Her er årets julekalender!

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

