Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

17/11/2008

Hjemmelaget fornøyelsespark

Filed under: Dagen i dag, Rabling og babling — Invi @ 06:57

Klokka er snart åtte. Jeg har vært oppe i to og en halv time, våken i snart tre, etter å ha sovnet i halv to/to-tida. Fuglene vet hva det var som holdt meg våken.

Da har jeg i det minste noe å skylde på. Helt siden jeg våknet i dag har jeg hatt en sånn morsom fornemmelse. Eller, mer som en slags ‘Hei, der er hånda mi, og jeg flyr!’-greie i hjernen eller magen et sted. Egentlig er det nesten litt behagelig å halvsjangle rundt  og være på tur med hodet først ned i et stup hver gang jeg lukker øynene, og langt ite på havet i gummibåt år jeg holder de åpne, hadde det ikke vært for et par ting vi alle vet: Fritt fall og skumle båtturer har sine bivirkninger. Svimle hjerner tenker rart, og det er litt vanskelig å treffe tastene riktig. Gymtimen senere i dag virker fint lite fristende akkurat nå, det samme gjør vel egentlig alle de andre timene – to timer samfunnsfag, trippeltime i engelsk, midttime, to timer gym og to timer fransk helt til slutt der.

Fram til det motsatte er bevist er planen min å helt overse at man er syk, og skylde på alle andre faktorer. Sykehuset er så nærme at jeg kan se det, og det funker egentlig som fin motivasjon for å holde seg på bena.

Mandager er snåle dyr.  Soundtrack: «I don’t like mondays», Geldof/Boomtown Rats. Ta det helt med ro, jeg skal ikke skyte halve skolen for den saks skyld.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

