Mindfuck Tempestarii slår til igjen.

14/11/2008

«Du Invi…»

Filed under: Bror, Samtaler — Tags: , — Invi @ 19:44

Bror: Du, Invi? Lille venn?

Meg: Jeg er ikke ‘lille’… Nevermind. Ja?

Bror: Du trenger virkelig en blogg.

Meg: Men det har jeg jo allerede.

Bror: Ja, men ikke en offentlig en.

Meg: Hva skal jeg vel med en offentlig blogg?

Bror: Det er hyggelig. Dessuten så er det sikkert noen som er interesserte.

Meg: Sånne som deg, som klarer å stalke meg uansett, mener du?

Bror: Dessuten så liker du jo å skrive. Du trenger å få litt utløp for ting utenom de romanene dine. Kanskje hjernevaske noen mennesker?

Meg: Jo, men altså… Jeg vil ikke!

Bror: Du SKAL. Ellers!

Meg: Hah, ‘ellers’. Ellers hva da?

Bror: Ellers så laster jeg opp de andre bloggene dine på hjemmesida mi og publiserer de til alle vi kjenner.

Meg: …

Bror: For ditt eget beste, selvfølgelig. Litt sånn frivillig tvang, du kommer jo til å like det. Jeg lover.

Meg: Men DU har jo ikke en offentlig…

Bror: Og du har ikke passordene mine. Du har en time på deg, sett i gang!

Meg: Men…

Bror: Ikke noe men her! Eller, jo, men med en ‘n’ til, og… Meh. Du vet hva jeg mener. kthxbai

*klikk*

1 kommentar »

  1. KTHXBAI OLOL

    Kommentar av Missrose — 15/11/2008 @ 10:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

